"Isteri Suruh Jaga Anak Sedangkan Dia Bersama "Suami" Keduanya...Sakit Hati Bila Saya Terjaga Rupanya..."


Saya seorang suami kepada 2 orag cahaya mata..baru2 ni saya bermimpi isteri saya bernikah lagi 1 dengan seorang lelaki..dengan erti kata lain saya telah dimadukan oleh isteri..dalam mimpi tu isteri saya memakai pakain pengantin dan bersiap hendak bernikah..

Dia arahkan saya untuk menjaga anak kami yang masih kecil..dalam mimpi tu isteri saya telah selamat bernikah dengan seorang lelaki..setelah selamat bernikah mereka balik ke rumah kami dengan pakaian pengantin..isteri arahkan saya untuk menjaga anak kami sementara dia hendak bersama suami ke 2 nya..


Isteri siap berpesan supaya jangan ganggu ketika mereka tengah bersama..malam tu mereka masuk bilik dan kunci pintu..ketika itu saya sedang menonton tv dekat ruang tamu..saya terdengar gelak ketawa diorg dari dalam bilik..kadang2 bnyi suara mrengek. 

hati saya ketika itu sudah mnjadi pnas..Allah sakit nye hati tuhan saja yg tahu..dengan geram saya menolak daun pntu skuat hati..apa yg saya lihat diorg tgah brcumbuan dri ats katil..mengigil tbuh saya menahan marah.. sedar2 je saya mengucap pnjang..

saya lihat isteri kt sbelah saya trus cubit2 tmpar isteri sambil jerit2..wlupn thu mimpi saya xdapat menahan rasa skit hati..saya tmpar2 isteri sb nk blas dendam ats rasa skit hati saya..isteri yg tgah tdur trkjut dengan tindakn saya..saya yg sdang menaip msg ni msih lg skit hati dengan mimpi tu..wlupn dh smggu brlalu.

Allah lamanya nak hilang kan rasa skit hati ni..skrg bru lah saya sedar knapa rmai wanita mrah apabila suami nya hndak brkahwin lain..saya sdah mrasai nya wlupn dalam mimpi..klu la dtakdirkn wanita bleh brnikah lg 1 rasanye saya xsnggup ya Allah..betul2 xsnggup..mgkin rmai lelaki yg meroyan apabila perempuan dapat berkahwin lebih dari 1 huhuhu..



Jd sedar la suami2 dluar sana..hati prmpuan mana snggup melihat suami nye brsma insan lain..klu la dtakdir kn isteri bleh brnikah lbih dri 1 anda pn xsnggup rase nye melihat isteri bersama lelaki lain

Skadar luahn hati seorg suami..jgn kecam saya ye huhu..skadar nk kongsi kpada anda dluar sana..

Jika Anda Rasa Artikel Ni Berguna, Silakan Klik Button Like Dibawah. Terima Kasih

No comments

Powered by Blogger.